Один з них повинен буде випасти на долю кросовера Juke, другий - електромобіля Leaf.  Перший встане на два колеса, а другий буде дуже швидко їздити заднім ходом.

У прагненні автовиробників зробити свої авто більш популярними і обговорюваними немає нічого незвичайного.  Проте методи, які часом вибираються для досягнення цієї мети, можуть бути своєрідними.  Як відомо, щорічно в британському Гудвуді проходить Фестиваль швидкості.  Автовиробники з усього світу намагаються продемонструвати свої досягнення в створенні спортивних авто.
     

Nissan вирішив піти іншим шляхом.  Однією з частин програми фестивалю є швидкісний підйом на схил Гудвуд Хілл.  І тут на глядачів чекає вистава. Nissan Juke, за задумом авторів, повинен буде зробити це, рухаючись на двох колесах протягом усього маршруту.  В цьому немає, мабуть, нічого незвичайного, за винятком того, що раніше тут цього ніхто не робив.

Трохи більш оригінальним виглядає задум Nissan щодо електромобіля Leaf.  Він повинен буде встановити світовий рекорд швидкості, рухаючись заднім ходом.  Сама по собі і ця ідея далеко не нова, але у Nissan є всі шанси домогтися тут серйозного успіху.  Справа в тому, що передавальне число задньої швидкості у переважної кількості автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння майже ідентично або трохи вище, ніж у першої передачі.  Іншими словами, високу швидкість розвинути вони не можуть за визначенням.  У Nissan Leaf ж конструкція трансмісії така, що теоретично (на практиці цього поки не перевіряв ніхто) рухаючись заднім ходом, автомобіль зможе розвинути не меншу швидкість, ніж у звичайному положенні. Nissan налаштований на результат в 145 км / год.

Пілотувати автомобілі буде профессинальной каскадер Тері Грант.  За його словами, в Гудвуді йому не раз доводилося керувати спортивними авто, але на подібні рекорди належить піти вперше.  Фестиваль швидкості пройде з 1 по 3 липня.